English (UK)   Ελληνικά (ΕΛ)

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΕΙΣ - ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ

Διοργάνωση σεμιναρίου μέσα από περιβάλλον ηλεκτρονικής μάθησης Moodle

Ο Σχολικός Σύμβουλος Πληροφορικής με έδρα τη Λάρισα κ. Κολοκοτρώνης Δημήτριος, και το ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ Λάρισας σε συνεργασία και με την υποστήριξη του ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. Αχαΐας και της Επιστημονικής Ένωσης για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας (Ε.Ε.Π.Ε.Κ.), προτίθενται να διοργανώσουν ένα τμήμα σεμιναρίου εξ αποστάσεως εκπαίδευσης (Moodle) με θέμα «Αξιοποίηση τεχνικών ασύγχρονης και εξ αποστάσεως διδασκαλίας μέσα από το περιβάλλον ηλεκτρονικής μάθησης Moodle» για εκπαιδευτικούς της Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης.

Διαβάστε Περισσότερα

Τηλε-παρακολούθηση παγκόσμιου συνεδρίου για το Edmodo

Στιγμιότυπο από την ζωντανή τηλε-παρακολούθηση του Edmodocon 2016 Στιγμιότυπο από την ζωντανή τηλε-παρακολούθηση του Edmodocon 2016 Στιγμιότυπο από την ζωντανή τηλε-παρακολούθηση του Edmodocon 2016

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η τηλε-παρακολούθηση σε ζωντανή σύνδεση, της πρώτης ημέρας του 5ου παγκόσμιου συνεδρίου για το Edmodo, στις 2 Αυγούστου 2016. Τα μέλη της ΕΕΠΕΚ που ανταποκρίθηκαν στην πρόσκληση, είχαν την ευκαιρία από τον 2ο όροφο του Οργανισμού Lido (Κλίμαξ cafe, Ηφαίστου 2, Λάρισα) να παρακολουθήσουν όλες τις εισηγήσεις της 1ης ημέρας του συνεδρίου, στην αγγλική γλώσσα. Νέες ιδέες, νέες προτάσεις και  νέοι ορίζοντες στον σχεδιασμό του εκπαιδευτικού έργου με χρήση αποκλειστική ή επικουρική της πλατφόρμας Edmodo αποτέλεσαν βάση συζήτησης και ανταλλαγής απόψεων και ιδεών μεταξύ των παρευρισκομένων.

Επίσης πολλοί ήταν εκείνοι που ανταποκρίθηκαν στην πρόσκληση και παρακολούθησαν τις εισηγήσεις του συνεδρίου από τον υπολογιστή του σπιτιού τους, συμμετέχοντας στο αντίστοιχο group που είχε δημιουργήσει στο Edmodo η ΕΕΠΕΚ και ανταλλάσοντας καθόλη την διάρκεια του συνεδρίου, προτάσεις και παρατηρήσεις.

Οι βεβαιώσεις των μελών της ΕΕΠΕΚ που παρακολούθησαν το συνέδριο από την Λάρισα, θα δοθούν από την ΕΕΠΕΚ μέσα από το site Η ΕΝΩΣΗ - ΕΙΣΟΔΟΣ ΜΕΛΩΝ ενώ η βεβαίωση παρακολούθησης του συνεδρίου από το Edmodo θα δοθεί από τους διοργανωτές του συνεδρίου μέσα από το αντίστοιχο site EDMODOCON 2016 (απαιτείται προηγουμένως να είχε γίνει εγγραφή)

Εξ' αποστάσεως επιμόρφωση εκπαιδευτικών αγγλικής με χρήση moodle

Στιγμιότυπο οθόνης από την εξ' αποστάσεως επιμόρφωση εκπαιδευτικών αγγλικής ΠΕ06 Στιγμιότυπο οθόνης από την εξ' αποστάσεως επιμόρφωση εκπαιδευτικών αγγλικής ΠΕ06 Στιγμιότυπο οθόνης από την εξ' αποστάσεως επιμόρφωση εκπαιδευτικών αγγλικής ΠΕ06

Οι επιμορφώτριες Βασιλική Παπαϊωάννου, ΠΕ06, Αγγλικής Φιλολογίας (Ed.D, MA, BA) Σχολική Σύμβουλος Β/θμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας (έδρα Βόλος) και η Δρ Λαμπροπούλου Νίκη, κλ. ΠΕ70​ (6ο ΔΣ Πατρών) σχεδίασαν και υλοποίησαν από 1-29 Φεβρουαρίου 2016, με την υποστήριξη της Ε.Ε.Π.Ε.Κ. (Επιστημονική Ένωση για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας) ένα διαδικτυακό μάθημα εξ’ αποστάσεως επιμόρφωσης εκπαιδευτικών Αγγλικής Γλώσσας (ΠΕ06) 50 ωρών σε περιβάλλον ​ Moodle, εξ’ ολοκλήρου στην αγγλική γλώσσα. Βασισμένη στην εμπειρική μάθηση με τη μέθοδο πρότζεκτ, η επιμόρφωση αυτή είχε σκοπό να αυξήσει τη δημιουργικότητα των εκπαιδευτικών που εργάστηκαν σε ομάδες καινοτομώντας σε γνωστές εκπαιδευτικές μεθόδους και συνήθειες που ήδη είχαν, εκπονώντας εκπαιδευτικά σενάρια με αποδέκτες τους μαθητές τους.

Η τροφοδότηση, αυτοαξιολόγηση και ετεροαξιολόγηση στο πλαίσιο της επιμόρφωσης έδειξαν ότι η δημιουργικότητα και η συνεργατική μάθηση με ΤΠΕ είναι όχι μόνο δυνατές να εφαρμοστούν αλλά μπορούν επιπλέον να ενισχυθούν για να επιφέρουν καινοτομία.

Στιγμιότυπο οθόνης από την εξ' αποστάσεως επιμόρφωση εκπαιδευτικών αγγλικής ΠΕ06 Στιγμιότυπο οθόνης από την εξ' αποστάσεως επιμόρφωση εκπαιδευτικών αγγλικής ΠΕ06 Στιγμιότυπο οθόνης από την εξ' αποστάσεως επιμόρφωση εκπαιδευτικών αγγλικής ΠΕ06

Την επιμόρφωση ολοκλήρωσαν 29 εκπαιδευτικοί ΠΕ06 από όλη την Ελλάδα. Διήρκεσε 4 εβδομάδες (1 – 29 Φεβρουαρίου 2016), κάθε μία από τις οποίες είχε διαφορετικούς συμπληρωματικούς στόχους που ακολούθησαν τη διαδικασία της μεθόδου πρότζεκτ. Απώτερος στόχος ήταν ο εκπαιδευτικός, ως σχεδιαστής και ερευνητής, να συνεργάζεται, να αναστοχάζεται, να σχεδιάζει, να εφαρμόζει και να ανασχεδιάζει . Μετά την αποστολή οδηγιών εγγραφής και αμοιβαία συμφωνία για κώδικα διαδικτυακής συμπεριφοράς (netiquette) το υλικό της κάθε εβδομάδας γίνονταν ορατό σταδιακά για την αποφυγή άγχους.

Διαβάστε Περισσότερα

Καινοτόμες διδακτικές παρεμβάσεις με Συστήματα Ρομποτικής

Επιμορφωτικό Πρόγραμμα Εκπαιδευτικής Ρομποτικής Επιμορφωτικό Πρόγραμμα Εκπαιδευτικής Ρομποτικής Επιμορφωτικό Πρόγραμμα Εκπαιδευτικής Ρομποτικής

Η Επιστημονική Ένωση για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας (Ε.Ε.Π.Ε.Κ) σε συνεργασία με τον σχολικό σύμβουλο Πληροφορικής Ν. Μαγνησίας και ν. Τρικάλων, κ. Σταχτέα και τον υπεύθυνο ΚΕΠΛΗΝΕΤ Τρικάλων κ. Μποντίλα διοργάνωσε ημερίδα με θέμα : «Καινοτόμες διδακτικές παρεμβάσεις με Συστήματα Ρομποτικής» στα Τρίκαλα (Μάρτιος 2015). Την ημερίδα παρακολούθησαν οι εκπαιδευτικοί Πληροφορικής του Νομού Τρικάλων και εισηγητής ήταν ο κ. Ρίζος Χαλιαμπάλιας.

Διαβάστε Περισσότερα

Σεμινάριο ψηφιακής αφήγησης στη διδασκαλία και τη μάθηση (Καρδίτσα)

Σεμινάριο ψηφιακής αφήγησης στη διδασκαλία και τη μάθηση (Καρδίτσα)

Σεμινάριο με θέμα: «Ψηφιακή αφήγηση στη διδασκαλία και τη μάθηση», διοργανώθηκε, το Σάββατο 16 Ιανουαρίου, από το Σχολικό Σύμβουλο Πληροφορικής κ. Κολοκοτρώνη Δημήτρη και τον Σχολικό Σύμβουλο 2ης Περιφέρειας Δημοτικής Εκπαίδευσης Καρδίτσας Κωτούλα Βασίλειο, σε συνεργασία με την Επιστημονική Ένωση για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας (Ε.Ε.Π.Ε.Κ.), στο 1ο ΓΕΛ Καρδίτσας.

Το σεμινάριο έγινε στο πλαίσιο του 1ου Μαθητικού Διαγωνισμού δημιουργίας Εκπαιδευτικού Βίντεο με θέμα: “Ο ρόλος της ψηφιακής τεχνολογίας & του Διαδικτύου στη ζωή μου” και το παρακολούθησε πλήθος εκπαιδευτικών όλων των ειδικοτήτων της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Αναπτύχθηκαν θέματα σχετικά με το τι είναι ψηφιακή αφήγηση και πως μπορεί να αξιοποιηθεί από εκπαιδευτική άποψη, τα οφέλη που προκύπτουν για τους μαθητές όταν εμπλέκονται στη δημιουργία ενός εκπαιδευτικού βίντεο, ενώ παράλληλα εξηγήθηκε η δημιουργία ψηφιακής αφήγησης και βίντεο με το εργαλείο PhotoStory.

Αναφέρθηκαν διεξοδικά παραδείγματα εκπαιδευτικών βίντεο με ψηφιακή αφήγηση αλλά και λεπτομερώς η δημιουργία εκπαιδευτικού βίντεο με το εργαλείο MovieMaker, αναπτύσσοντας από την αρχή ένα νέο εκπαιδευτικό βίντεο.

Το σεμινάριο έκλεισε με ερωτήσεις και σχετική συζήτηση από την οποία προέκυψε η ανάγκη ένταξης εναλλακτικών εκπαιδευτικών εργαλείων και τεχνικών στην εκπαιδευτική διαδικασία.

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ

ΜΙΛΗΣΤΕ ΜΑΣ

ΜΑΘΕΤΕ ΓΙΑ ΕΜΑΣ